AÖF İlahiyat 1.Sınıf Çıkmış Sorular ve Cevapları

Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Açıköğretim Fakültesi önlisans AÖF ilahiyat 1.sınıf çıkmış sorular geçmiş yıllar güz dönemi ve bahar dönemi ara sınav final soruları indir. Güz dönemi 1.yarıyıl ve bahar dönemi 2.yarıyıl sınav soruları 2013 yılından itibaren dönemlik kredili sistem olarak sitemize eklenmiştir.

Açıköğretim 1.sınıf ilahiyat çıkmış sorular ara sınav vize ve final dönem sonu olarak güz ve bahar dönemleri cevap anahtarı ile birlikte aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz.

İlahiyat 1.Sınıf Sınav Soruları İndir
Açıköğretim İlahiyat 1.sınıf dersleri ve ders kitapları hakkında bilgilere sayfamızdaki diğer konulardan takip edebilirsiniz.

Bu yazıda yapılan yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. konudaki linkte tıklayın büyük olan yazıya

      Sil
  2. meraba. 2013 ilahiyat sorularına ulaşamıyorum. kodlar farklı lütfen yardım edin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konudaki linke tıklayın hangi sınav türünü istiyorsanız onu indirin.

      Sil
  3. admin ben yeni sınav sorularına erişemiyorum. lütfen yardım e....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2013-2014 güz dönemi soruları da eklenmiştir. Konumuzdaki linkten ulaşabilirsinz.

      Sil

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.