Açıköğretim Sınav Tarihleri Ne Zaman Açıklanacak 2014

Kategori: Yorum: Yorum Yap
Anadolu üniversitesi geçtiğimiz günlerde Açıköğretim Aöf kayıt tarihleri 2013 açıklandı fakat aynı zamanda duyurusunu yaptığı 2014 Aöf sınav tarihlerini açıklanmadı.

Ne zaman açıklanacağı belli değil ama kayıtlardan sonra Açıköğretim sınav tarihleri 2014 güz dönemi ve bahar dönemi olarak duyurulmasını bekliyoruz. İlk sınav olan güz dönemi ara sınavı Ocak ayının ilk haftasında olması bekleniyor. Final sınavı da 1 ay sonra yani Şubat'ın ilk günlerinde yapılabilir.

Açıköğretim 2014 sınav takvimi açıklandı. AÖF sınav tarihleri 2014 konusundan güz ile bahar dönemindeki sınav günlerini öğrenebilirsiniz.

Aöf sınav tarihleri 2014 açıklandığı zaman duyuru yapılacaktır. Rektörlük örgün bölümlerin sınav tarihlerini açıkladı fakat açıköğretim için henüz açıklama gelmedi. Ders kitapları yüzünden sınav tarihini açıklamamış olabilirler.

Aöf 2013 sınav tarihleri nasıldı hatırlayalım

Güz Dönemi Ara Sınavı: 05-06 Ocak 2013
Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı: 09-10 Şubat 2013
Bahar Dönemi Ara Sınavı: 04-05 Mayıs 2013
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı: 01-02 Haziran 2013

Aöf sınav tarihleri 2014, Açıköğretim sınav tarihleri 2014 ne zaman, Aöf güz dönemi sınav tarihleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.