AÖF Adalet Sınav Takvimi 2014 Tarihleri

Kategori: Yorum: Yorum Yap
Açıköğretim Fakültesi Aöf adalet bölümü sınav tarihleri 2013-2014 ara sınav ve final belli oldu. Adalet 1.sınıf ve 2.sınıf sınav takvimi güz bahar dönemindeki sınavlar açıklanmıştır.

2014 kredili sistem eğitim yılında 4 sınav yapılacaktır. Güz dönemi ara sınav tarihi 14-15 Aralık 2013 günü, diğer sınavlar ise 2014 yılında yapılacaktır.

Adalet önlisans sınavları ne zaman başlayacak işte tarihler. Aöf sınav yerleri bu tarihlerinde tahminen 20 gün kadar önce açıköğretim öğrenci sayfasından açıklanacaktır. Sınav giriş belgesinin çıktısını almayı unutmayınız.

AÖF Adalet Sınav Tarihleri 2013-2014
Güz Dönemi Ara Sınav: 14-15 Aralık 2013
Güz Dönemi Final Sınavı: 25-26 Ocak 2014
Bahar Dönemi Ara Sınav: 26-27 Nisan 2014
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı: 07-08 Haziran 2014

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Adalet önlisans bölümü hakkında bilgiler için hazırlanan kısa tanıtım videosunu izleyebilirsiniz.

Bu yazıda yapılan yorumlar

  1. 2014 sosyal hizmetler sınav takvimi ne zaman şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sınavlar bütün bölümler için aynıdır. Bu konuda adalet için ayrıca belirtiğimizi dikkate almayın. Adalet, işletme, ilahiyat kısacası açıköğretimdeki tüm bölümlerin 2013-2014 sınav tarihleri yukarıdaki gibidir.

      Sil
  2. Bahar dönemi arasınavında yanlışlıkmı var banamı öyle geldi

    YanıtlaSil
  3. Bahar dönemi arasınavında yanlışlıkmı var banamı öyle geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet küçük bir hata olmuş 27 Nisan yerine 24 yazılmış şimdi düzeltildi.

      Sil
  4. Bu yapilacak olan ilk sinavda kitabın tamamindan cikiyor demi sorular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ünite sayısının yarısı ara sınavda, tamamı final sınavında sorumlu tutulur.

      Sil
    2. sız bole dıosunuz ama sıtede dun yayınlanan yazıda sınavlar kasımda dıyo ılk sınavlar ben kamu yonetımı ıktısat fakultesındeyım aofun kasım yazıo

      Sil
  5. 2013-2014 yılı için belirtilen tarihler bunlardır. Öğrenci kılavuzunda bu şekilde belirtilmiştir.

    YanıtlaSil
  6. merhaba hocam bu aralıktaki sınavda tüm derslerdenmi sorumluyuz sadece belirli derslerdenmi gireceğiz.adalet 1.sınıf teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralıktaki güz dönemi "ara sınav" olduğu için derslerinize ait ünite sayısının yarısından sorumlu olacaksınız. Sınavda tüm derslere gireceksiniz ama kitaptaki konuların yarısı sorulacak.

      Sil
  7. emınsınız dımı derın bı oh ceekebılırz cunku kasım yazıyo cogu yerde bende aralıga alındı tekrar dıye bılıyorum ılk basta cunku kasım ayınca baslıcak ocakta butunleme yapılcak falan denıyodu sonra aralıga alındı ılk sınavlar bende nasılsa aralık dıye dersımde az dıye 4 tane cunku bayramdan sonraya bıraktım calısmayı eger kasıma alırnırsa tkrar kotu olur bıde butunleme olcaktı ılk basta ole denıyodu sınav takvımınde hala olcakmı pekı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıldan itibaren bütünleme sınavı kaldırıldı kredili sistemde artık tek ders sınavına yer veriliyor. Onada sadece son sınıfta okuyan mezun olacak adaylar girebiliyor.

      Sil
  8. http://www.haberdar.com/2013-2014-aof-guz-ve-bahar-donemi-sinav-tarihleri-aciklandiacikogretim-fakultesi-guz-donemi-sinavlari-3944100-haberi - 19 ekımde paylasılan sınav takvımı bu sıtede burda hala kasımda falan denmekte sınavlar butunleme var denmekte ozmn bu sıteler asılsız butunleme yok ve ılk sınavlar aralıkta dımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bu örgün eğitim tarihleri bakma orada açıköğretim yazdığına bilmeden koymuş vatandaş. Sınav tarihleri yukarı yazan tarihler ayrıca bütünleme de yok. Kafanı durduk yere karıştırma

      Sil
  9. pekı tesekkurler acıkogretımede maıl atmıstım zaten onlarda aynı cevabı vermıs ama genede sorayım dedım neyse artık aralıkta sınav en azından :D

    YanıtlaSil
  10. sosyal hizmetler 1. sınıftayım bir çok haberde 2 ara sınava girecekler diyor bu ne demek birde ara dönem bir çok haberde kasım diyor asıl tarihler yukarıdaki gibi değil mi

    YanıtlaSil
  11. Sınavlarda ünite sayısının yarısından sorumlu olacaksınız diyorsunuz,ocak ayındaki final sınavı nasıl olacak peki? Tüm ünitelerden mi sorumlu olacagız yoksa;geriye kalan ünitelerden mi sorumlu olacagız? Teşekkürler,şimdiden.

    YanıtlaSil
  12. Sınavlarda ünite sayısının yarısından sorumlu olacaksınız diyorsunuz,ocak ayındaki final sınavı nasıl olacak peki? Tüm ünitelerden mi sorumlu olacagız yoksa;geriye kalan ünitelerden mi sorumlu olacagız? Teşekkürler,şimdiden.

    YanıtlaSil
  13. internetten oluncak sınav hangisi ne zaman oluncak.

    YanıtlaSil
  14. merhabalar ben adalet 1. sınıfım bugün yüklenen sınav takviminde ara sınav kasım ayında diyor bu konuda net bir şey söyler misiniz bana bir de şuan sistemde 6 ünite var biz bu sınavda kaçından sorumluyuz?şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sınavlar 14-15 Aralık 2013 tarihlerinde olacaktır. 6 üniteniz var ise ara sınavda ilk 3 üniteden sorumlu olacaksınız.

      Sil
  15. ara sınav ve final arasındaki fark nedir? ders ve konular farklımıdır? yoksa aynı konu ve bütün dersler için mi geçerli sınavlardır ? yani bir dönem içersinde 2 sınav neden yapılıyo ortalama almak için mi? cvp için şimdiden tşkler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sınav yapıyolar çünkü kitabın tamamını bir sınavda vermek doğru olmaz. Ara sınav kitabın yarısı finalde ise tamamından sorumlu olursun. Örnek 10 ünitesi olan bir dersin ara sınav konuları 1,2,3,4,5.ünitelerdir, final sınavı ile 1den 10'a kadardır. Bu demektir ki ara sınav daha kolay final zor geçecektir. Bu yüzden ara sınavda yüksek not almaya bakın.

      Sil
  16. hocam ders notunu nerden bulucaz

    YanıtlaSil
  17. Hocam sınavlar kaçar sorudan oluşuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde 20 soru soruluyor bazı dersler var onlarda 26 soru oluyor.

      Sil
  18. Cumartesi hangi derslerden ve pazar hangi derslerden oluyor sınav

    YanıtlaSil
  19. Ben 1sınıf kamu yonetımı okuyorum gecen donem aofte sınıfta kaldım ancak 2.sınıfta ders alabılırdım almadım bu donem bazı derslerımı verıyorum ama yıne sınıfta kalırsam 2.sınıftan ders alcam bu sefer 2 yıl ust uste kalanların aof tecılını yapmıo dıolar dogrumu benım tecıl etme donemım 31 aralık 2014 te baslıo yanı seneye tecıl etmeme gıbı bı durum olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 29 yaşına kadar harcını yer dönem yatırdığın sürece sıkıntı olmaz. Zaten AÖF'te atılma diye birşey yok. ASAL 29 yaşına kadar öğrenim gören öğrencilere tecil hakkı tanıyordu. Son durumun böyle olması lazım.

      Sil
  20. Merhabalar ben adalet birinci sınıf öğrencisiyim.Bütünleme tarihleri ne zaman bana bu konuda bilgi verir misiniz?Bi de ben 3 dersten büt e kaldım hepsinden aynı günde mi sınav olacağım? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütünleme sınavı artık yok ki? Sadece son sınıfta okuyan ve tek dersi zayıf olanlar için "tek ders sınavı" yapılacaktır. Onunda tarihi henüz açıklanmadı. Bahar dönemi sınavlarından sonra açıklanıyor.

      Sil

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.