AÖF İşletme Çıkmış Sorular 2013-2014

Kategori: Yorum: Yorum Yap
Açıköğretim işletme sınav soruları. Aöf işletme çıkmış sorular indir 2013-2014 yılı 1,2,3,4 sınıf ara sınav final soruları ve cevapları güz ve bahar dönemi olarak aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Sorumlu olunan üniteleri belirleyerek bu sorularla ders çalışmaya başlayabilirsiniz.

Aöf işletme çıkmış sınav soruları ara sınav vize final soruları 2013 2014 ulaşabilirsiniz. 2013 şuan sitemizde mevcuttur 2014 soruları ise sınavlardan sonra eklenecektir.

Aöf işletme dersleri için yardımcı kitap alabilirsiniz. Dikey geçiş ve yeni kayıt yaptıranlar 1 2 3 4 sınıf dersleri için hazırlanmış ders notlarını da bakabilir. İlgili yarıyıl yani dönemlere ait dersler için kısa özetleri sayfamızda paylaşacağız.

Açıköğretim İşletme Sınav Soruları
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi yılda 4 kez sınav yapmaktadır. Bunlar güz ve bahar dönemi vize ve final sınavlarıdır. Açıköğretim çıkmış sorular ve cevapları linkinden tüm sınavlara ulaşabilirsiniz. Ayrıca 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8 yarıyıl  işletme dersleri ve kredileri ile ilgili konular sitemizde mevcuttur.

Bu yazıda yapılan yorumlar

  1. teşekkürler. sınava bir kaç gün kala iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Bu blog AÖF öğrencilerine yardım amaçlı soruları sunmaktadır. Telif Hakkı içeren herhangi bir kitapçık ya da Aöf yayını barındırmamaktayız. Soruları bilgisayarınıza indirdikten 24 saat içerisinde siliniz.